Mac 14, 2016

Berjawatan Tinggi, Tapi Belum Kaya. Ini Sebabnya!


Ramai orang mengimpikan kehidupan yang kaya-raya. Tapi, tak ramai yang mampu merealisasikan impian untuk merubah taraf hidup masing-masing.

Bukan apa, kadang-kadang orang kita ni bukan tak ada duit, tapi tak tahu wang tersebut kemana. Haa, kali ini kami nak share sedikit mengenai sebab-sebab anda belum kaya.
Artikel ini hanya untuk berkongsi pandangan tau! Jangan kecam pula. Hehe!
Tak Pernah Terfikir Boleh Kaya
Pernah dengar tak orang kata ‘jika kau fikirkan kau boleh, kau pasti boleh melakukan’? Sebenarnya, semua boleh di set dalam otak anda.
Jika anda berfikiran untuk kaya dan mempunyai minat untuk menjadi salah seorang manusia yang kaya didunia, anda pasti akan mencari 1001 jalan untuk berjaya.

Kerap Bertukar Plan
Well, salah satu cara untuk cepat kaya ialah berniaga. Tapi, sedarkah anda sekiranya anda tidak mempunyai kesabaran yang tinggi, anda tak akan berjaya membuka apa jenis perniagaan pun.
Kerap bertukar produk atau servis perniagaan pun boleh membuat anda tidak mendapat income yang kukuh. Pendek kata, hanya hangat-hangat tahi ayam.
Tak Planning Masa Depan
Asyik berfikir untuk kaya pun tak guna juga kalau anda tak ada planning untuk masa hadapan. Apa kata anda plan kehidupan dan perbelanjaan anda supaya lebih teratur.
Dengan cara ini, anda akan lebih banyak menyimpan! Tapi, jangan plan saja, sertakan dengan tindakan sekali tau!
Tiga perkara ini kami dah dapat discover. Anda pula bagaimana? Hmm, kalau ada lagi sebab-sebab lambat nak kaya walaupun dah berjawatan tinggi, bolehlah share dengan kami ya!
(—–>> Untuk pembelian 1 gram tersebut, boleh ikut step yang saya tunjukkan dalam artikel ″Cara dapat PERCUMA Emas Zenith Gold ″)


PERINGATAN PENTING !!!

SCAM ANALISIS

Zenith Golds Scam Analisis Betul ker program Zenith Golds ni? Memang ada ke syarikat dia? Macam money game jer Zenith Golds ni? ...